czwartek, 11 lipca 2013

Maja Szymanowska

Drugi autograf jaki otrzymałam we wtorek jest od Mai Szymanowskiej. Była uczestniczką programu 'Bitwa na głosy'. W tym roku została zaproszona na festiwal w Opolu. W zeszłym roku organizowała konkurs, w którym można było wygrać spotkanie z nią i udało mi się! :) Maja jest bardzo miłą osobą. Jej mąż również. Na spotkaniu Maja dała mi wiele swoich autografów, które umieszczę tutaj. 
Kilka mam również z różnych innych konkursów organizowanych przez Maję.
Wysłałam: email
Kiedy: 3 lipca 2013
Dostałam: zdjęcie z dedykacją
Kiedy: 9 lipca 2013

Obiecana reszta zdjęć, które otrzymałam wcześniej od Mai. :)







 

1 komentarz:

  1. Gratulujemy autografów. :))) Zapraszamy do obejrzenia najnowszego teledysku Mai pt. ,,Superkłamstwa". To link do niego: http://www.youtube.com/watch?v=ESnaOyZrdZc . Teledysk jest naprawdę rewelacyjny. :D Maja podczas tworzenia tego singla współpracowała z Liberem i Adim Owsianikiem. Mai na pewno będzie miło, gdy na swoim blogu udostępnisz link do jej najnowszego teledysku. :)
    Zapraszamy na fan page Mai: https://www.facebook.com/Muzyka.Maja.Szymanowska . Tam na pewno już wkrótce będziesz mogła wygrać jej kolejny autograf do swojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń